RINDU...di bumi cik siti wan kembang





 Ketika ini, aku asyik merenung katil sambil melayan lagu Rossa..terasa rindu pada mereka...rindu sgt2..hidup terasa kosong tanpa mereka di sisi..



Ya Allah, aku sangat bersyukur kerana Kau menemukan aku dengan suamiku


Rindu pada encik suami yang sangat memahami..sangat supportive..masih tetap tersenyum walaupun terpaksa berjauhan daripada isteri dan anak perempuannya, terpaksa menjaga dan menguruskan anak bujangnya seorg diri..terasa sangat bersalah pada dia..sangat sangat..

Maafkan diriku kerana terpaksa menyusahkan dirimu sayang..




Ya Allah..terasa rindu membuak2 bila melihat gambar mereka..rindunya ibu padamu sayang..



Rindu pada anak2 yang keletahnya membuat aku tersenyum...rindu pada haifa yang pandai bermain "cak cak"..rindu pada rizmi yang pandai buat lawak..



RINDUNYA PADA MEREKA..
Mampukah aku bertahan hidup seorg diri di sini?
Kuatkah aku mengharungi ujian ini...??



Ya Allah..kuatkanlah semangatku dalam usaha menuntut ilmu kerana-Mu..

Ya Allah, Kau permudahkanlah segalanya bagiku..

Ya Allah, kau rahmatilah suamiku, anak2ku dan keluargaku...

                                                    

                                                            ..Amin...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

5 comments:

Najwa.H said...

insyaallah....cik timah kuat,
afzan, rizmi dan haifa juga kuat...
insyaallah berjaya ;)

MommyRizmi said...

Amin...sgt sunyi sepi dok sorg2 tanpa mereka..

afzan said...

patutla harii-hari tepon ye dak?

Hida Kadiso said...

sedey la.. harap cik timah kuat semangat..

angah sam said...

sedih baca entry ni..huhu..

Post a Comment