FUUHHH..LEGA!

Hari ni aku dah boleh tersengih setelah beberapa hari buat muka ketat..dahi berkerut, muncung sedepa..

Setelah beberapa hari cik P tak mo menjelma, maka semalam aku telah membuat keputusan untuk pegi ke Watson and beli apa yang patut..

Lepas abis klas, dengan pantasnya aku memecut kereta ke Watson..pas bayar, berdesup aku balik rumah and buat apa yang patut...

Punyalah cuak2 kebebeh menunggu 5 minit itu..satu ke dua..satu ke dua..harap2 satu..tapi kalau dua,bagaimanakah?

Keputusannya...

Jeng..jeng..jeng..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


hoyeee...!!!hehehhe....

Hari ni bolehlah lega selega-leganya kerana cik P sudah pun muncul..sajer jer cik P ni..malu-malu kucing jer nak memunculkan diri tau..

Kenapa aku extra gembira ni?sebabnya if positive, maka EDD (tarikh jangkaan bersalin) akan jatuh pada end of may 2013, masa yang sama untuk final exam (pro) part 1 bagi sarjana perubatan patologi yer kawan-kawan.. if tak amik exam (atau fail exam), makanya kena repeat 1 year balik..itu yang merisaukan aku sebenarnya..tak sanggup rasanya utk tambah extra setaun dok kat kelantan ni sorg2..nehi heee...

**Aku dah siap plan, if positive, terpaksa la aku ke private hospital utk induce at 37 weeks (blh ke..ehehhehe..) so that sempatla aku amik exam itu..


Maka, disebabkan ke"negatifan" itu, malam ni bolehla aku tido ngan senyuman yang manis....hehehehee....


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

Najwa.H said...

hahaha....siap planning bagai..

irmaputri said...

hehehe...mcm sama la plak...status Fb kite semalam...Fuhh lega...maybe nxt time lebih bersedia

MommyRizmi said...

najwa: hahahaa..siap plan nak induce awal..tak pun amik tocolysis...blh gitu?

irma: yeke?heheheh..blom bersedia lagi la..time ni tgh huru-hara ngan buku2 n assignment..mungkin taun taun taun depan..

afzan said...

banyaknya tahun...

Post a Comment