mc oh mc..

cuti CNY dah lama abis but budak2 sekolah still bercuti..bestnya if aku dpt jadik budak sekolah blk..tapi tak nak amik exam..( blh ke mcm tu??hehehe..)

nak dijadikan cerita, on last 16/2/10, hari selasa, aku keje n oncall as well..pagi2 lagi A&E dah penuh ngan patient as expected..maklumlah, last day of cuti kan..however, most of patient yg dtg ada agenda lain..if btol2 sakit, i am very happy to treat them..tapi baru jer duduk atas kerusi, blom menjawab soalan aku lagi..tetiba dah mintak mc..siap demand nak mc 2,3 hari..ada sesetgh org plak nak mc coz penat bekerja..(siap mengaku, tak nak guna annual leave coz nak guna utk vacation..)

plz kawan2..A&E bukan tempat untuk mintak mc (unless btol2 tak sihat) ataupun menyambung mc..
Ikhlaskanlah hati utk bekerja..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 comments:

N A N a t O said...

sabar ek k.ngah..bulan 3 t balik...baru je mau try aplly mc kat k.ngah tym da keje nnt...hahahha

Unknown said...

aku baik..jarang amik mc..aku tau, mesti kwn2 aku yg doktor sakit hati bila org dtg mintak mc kaan..kadang2 doktor siap offer kat aku, nak mc tak..tp aku dengan baik nye ckp xnak..bagus kan..aku ni la pekerja contoh..ahaha..cm bagus sgt..ko pekabo goku? sib baik la aku xjd doktor, kalau tak aku dah lama halau patient yg tak sakit tp mintak mc..kehkehkeh..

MommyRizmi said...

nanato: rajin jaga rizmi, kak ngah bg mc..hehehe

aton: wah, pekerja contoh nih..blh naik pangkat cepat.amin!! aku kalau tgk pt tu btol2 sakit, takyah tnya.aku yg offer mc..if acting jer lebih, mintak maap ler..kulit kering,gatal2 dh setaun lebih, tetiba dtg mintak mc..aiyoo,itu macam punya org pun ada..pening2

Post a Comment