mengapakah...??

citer dr seseorg yang telah membuatkan aku hampir nak bertukar jadik resaksa gorgon...

pagi 26/2/10..dlm pukul 2,3 pagi kot..dtgla seseorg nih ke emergency department..dia telah disambut oleh staff A&E yg jaga kaunter triage dgn mesranya..(mesra ke?..heheheh..)

A: selamat pagi encik..blh saya bantu?

B: mm..saya keguguran

A: keguguran? eh, tapi encik kan lelaki..macammana blh keguguran pulak?

B: saya bukan keguguran yg tu..saya keguguran rambut..

mengapakah ada jugak org2 camni yg dtg kecemasan? nasib dia tak jumpa aku..kalau tak, mesti ngan dia2 sekali jadik resaksa gorgon..aduhaii!!!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 comments:

khad said...

hahaha..aku dah jmp org ada kutu dtg ETD...sbb sakit n xleh tdo :p

MommyRizmi said...

aduh..sabo ajer..ada kutu dtg ETD..pasni mmg patut ada kedai penjagaan rambut kena bukak dpn ETD..ada sesapa nak join bukak kedai rambut?hehehe..

Anonymous said...

keguguran rambut..
sumpah macam pipi yapong!!

Post a Comment