FUN di EURO FUNFAIR - part 1

smlm postcall..even ngantuk2 ayam tp masih sempat beronggeng lagi..bgn tdo kol 12.30, pastu bersiap2 nak main bowling kt skudai parade..kenalah berlatih sbg persediaan nak menyahut cabaran mereka yg nak mencelen org skudai..huhu..ajip jgn tersedak yer..abis main bowling, kami bertiga ( sian dedek kena tinggal ) gi tesco bukit indah plak..mkn sizzling mee yg sodap, n shopping mainan utk dedek..

the best part bila mlm menjelma..jeng..jeng..jeng...jom ke EURO FUNFAIR !! aku mmg dh aim nak gi kat euro funfair nih sebelum blk kg lagi..lama seh tak gi funfair..maka, pas menjamu selera kat kedai depan skolah tmn u, kitorg berempat pun bergeraklah ke situ..kali nih dedek ikut..

tadaa...


apadaa funfair nih..nak masuk pun kena charge gak..nak main nnti kena byr lain..mencekik darah btol..jom tgk apa yg ada..





SKY RIDER..ni game yg dasat..macam nak terpelanting ajer aku tgk org2 yg dok main tu..ngeri2..tidak!!! hanya adek amin sajer yg naik..kitorg tukang gelak ajer..hehehe..kalau aku main, kompem aku mc esok..kalau hubby aku lak yg main, kompem mlm tu kitorg sume blk umah naik taxi..


EURO WHEEL ..aa, yg ni aku, hubby n dedek naik..memula hubby gayat..tp masuk 2nd round dia berpusing, maintain..dedek pun ternganga ajer..



then, hubby teman dedek naik belon..dedek suka ajer tp tgn dia dok tunjuk2 lagi kete bergerak yg dia naik memula..takpe2..before blk, kita naik kete tu lagi sekali yer..


aku nak naik bumper car tp memandangkan kitorg bwk dedek, maka aku cancelkan la..kang terpelanting plak anak aku bila aku dilanggar..tak ke naya..

nak masuk HAUNTED CASTLE, kang satu keluarga ngigau plak tdo mlm..to be precised, aku la tu..hehehe..

actually, byk lagi game yg ada..sumenya dasat2..macam genting seh..sumenya yg jenis tunggang terbalik punya..sapa yg tensen nak menjerit sesuka ati, silalah ke EURO FUNFAIR..tp pastikan bawak duit yg cukup..sbb apa?

sebenarnya, mahal gak bayaran utk main mende2 ni..satu token dh rm2..pastu,utk 1 game selalunya guna 2 atau 3 token.. cam sky rider, guna 3 token each..eurowheel guna 2 token..nasib dedek dia tak charge..so mlm td, abis byk gakla kt funfair nih..dahla blom gaji lagi..ish2...xpelah,sekali skala..

aa..kitorg ada gak main2 game utk dptkan teddy bear yg besar..dptkah kitorg? tunggu di episod akan dtg..la..la..la..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 comments:

afzan said...

correction: euro wheel 3 tokens la.. mencekik darah.. pastu gi uptown (adik yg pggil). layan mamat yg jual crocs. nak tergelak je

MommyRizmi said...

3 tokens eh?ish2..hahaha..lawak giler mamat tu..manjang kena ngan adek..

Anonymous said...

hahaha... sian la beliau... terkontang kanting...
rugi jer tak ambik gambar..
sopan yaw!

Post a Comment