REZEKI DI BULAN RAMADHAN...

beberapa insiden..

1) sejak 4,5 hari nih, aku mmg over mengantuk bila waktu pagi, peak hour kol 9,10am..mmg mata ni macam ada pemberat yg melekat ajer..takpe2..aku anggap ni perkara normal.

2) last tuesday, aku n hubby gi jln2 kat angsana..bila nampak org jual keropok perisa bbq, tetiba aku rasa loya semacam plak..aisehman, macam sejarah nak berulang kembali jer nih...mungkin psychology aku jer kot.

3) asal bgn pagi jer, tekak aku dh rasa lain macam...loya..dan loya..tapi skit2 je la..mmm...biasa kot..

4) dedek pantang nampak baby..asal nampak iklan yg ada baby kat tv, or dlm majalah or baby org lain, dia asyik sebut " adek..adek.."..

5) aku missed period 3 hari..hoh, ini tanda yg paling menyebabkan aku nak check urine...selalunya, period aku mmg on-time or awal 2,3 hari..kalau lambat, besar kemungkinan ada perkara besar yang akan berlaku..

so pagi tadi, dgn penuh curiosity, aku mengambil kesempatan utk check urine..

apakah keputusannya..??


tgk btol2...


mmg sah..2 lines..POSITIF..maka, dengan ini...jika diizinkan-NYA, dlm hujung bln 4 taun depan, rizmi @ dedek akan mendapat ADEK...Alhamdulillah..rezeki di bulan ramadhan...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

6 comments:

afzan said...

tahniah! bertambah sorang lagi dalam rumah
kena besarkan umah ni..senang rizmi ngan adiknya nak men kejar2

Melur said...

tahniah Goku!!

angah sam said...

tahniah2 :)

MotherOfDoubleA said...

Goku..tahniah...:)

kyle said...

tahniah !!!!!
:) ade org akan ade adek baru, hihihi

ellyWong said...

congratssssssss! ;)

Post a Comment