hepi2...

pejam celik..pejam celik..hari nih dh masuk ulangtahun ke-3 perkahwinan me n hubby..alhamdulillah, masih bahagia walaupun kekadang ada gak perang dingin maupun suam2 kuku..biasalah,sedangkan lidah lagi tergigit,kan..kan...hehehehe..

flashed back  --> 11 taun yg lepas, time form 5 aku baru start berbaik2 ngan hubby kat mrsm kota putra, besut di ganu kiter...(masa form 4, aku kureng suka skit ngan encik hubby nih...)..masa grad kt skolah tu gak, 1st time aku jumpa mak n bapak mertua ngan muka yg terpaksa rela, ni sume plan hubby..cettt..

lepas abis blaja kt mrsm, masing2 blaja kat tempat lain2..pendek kata, sebelum kawen, mmg percintaan jarak jauh la..aku di utara, hubby di selatan..aku di barat, hubby di timur...chewahhh...dating pun ada la 1,2 kali dlm setaun..agaknya, mmg dh ditakdirkan jodoh kami bersama even dok jauh2 pun..


nih masa convo hubby- ijazah sarjana muda...credit tu mide coz sudi jadik photographer..masa nih la 1st time berkenalan ngan mide..tak sangka mide sgt sporting..hehehehe..


ni pun masa event yg sama...baru blk dr pesta convo..tamak beli gula2 kapas sampai dua, last2 tak abis..lalalalala...


baru blk dr dating kt kuantan..mak aiii, kurusnya kitorg masa nih...


sebelum kawen..



dah kawen...hehehehe...


kenduri kawen kat jengka...


tadaa...inilah kami sekarang...bahagia ngan kehadiran seorg hero yg dinamakan RAFAEL KHWARIZMI RIZQ ataupun lebih dikenali dengan panggilan manjanya--> dedek..

buat hubbyku yg tercinta..Happy 3rd Anniversary.. ^^ ...love u so so so so much!!

                    Betapa Engkau Menyintai
                    Agungkan Aku Bagai Seorang Puteri
                    Selalu Kau Puja Diriku Ini
                    Melayang Aku Tak Memijak Bumi

                            Namun Terkadang Ku Rasakan
                           Apakah Sikapmu Tak Berlebihan
                           Aku Wanita Tak Sempurna
                           Bukan Sekilaunya Batu Permata

                  Marilah Bersama Jalani Cinta Kita Apa Adanya
                  Saling Mengerti Dan Sudi Menerima
                  Kita Manusia Biasa
                  Marilah Menjaga Kesucian Cinta Rahmat Yang Kuasa
                  Saling Berpadu Hati Untuk Berdua
                  Dalam Dakapan Mesra

                            Nikmati Suka Berbagi Duka
                            Seiring Denganmu Aku Bahagia
                            Genggam Jemari Dan Berjanji
                            Setia Selamanya Sampai Akhir Nanti


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 comments:

afzan said...

ayark.. pecah pekung di dada.. haha
p/s: ni sape punya kerja sampai gambar last tu kena potong kepala?

Anonymous said...

ahaks... sweet plak a walk to remember kali nie..

afzan said...

rasa cam makan gula2 hacks je.. berangin & nyaman

Post a Comment