S.E.N.G.A.L..!!!!!

cerita hari ini.... pm shift
seorg pompuan muda (cik B) di bawa oleh kawannya (cik A) ke A+E..nampak mcam depressed n tak bermaya..kawan dia lak yg nampak over takut..pesakit tu buat muka cam tak bersalah ajer...

aku: kenapa ni?

cik A: dia minum clorox doktor..gaduh ngan boipren dia kot..saya baru blk keje tadi..tgk2 dia terbaring dlm toilet n ada bau clorox..

aku: minum clorox? bila? byk mana n kenapa n bla..bla..bla...

cik A: bla...bla...bla...

then, aku tanya pesakit tu plak tp dia cam wat bodo jer..bau clorox dari mulut dia dh mula memeningkan kepala aku tp aku teruskan gak sesi tanya menanya nih..aku tanya baik2 tp pompuan tu mcm takmo citer sgt..yg dia ckp, dia stress ajer tapi takmo bgtau apsal..aku malas nak layan dia lebih2 so aku plan nak admitkan dia dlm medical ward ajerla..

cik B: doktor, saya tak nak masuk wad

aku: kenapa? ada masalah apa2 ke?

cik B: saya rasa saya dh ok..lagipun, saya masih hidup lagi, takde apa2 pun..tadi lepas minum clorox, saya dah termuntah blk

masa ni aku dh start mcm nak "silambam" dia jer..jwb bukan main..td masa mula2 masuk, muka cam ayam tak makan seminggu

aku: tak boleh..kang kalau saya bg awak blk, buatnya awak stress lagi, buat mende ngan sama gak..

cik B: saya nak blk jugak..saya bukannya bodoh nak buat mende yang sama..saya dh besar...

aku: kalau tak bodoh, kenapa minum clorox plak? ( ayat berlapik..hehehehe)

cik B: saya tersalah minum...

aku: hah,tersalah minum? macammana plak tersalah minum..dah sah2 tu botol clorox n botol tu mmg ada dlm toilet..pastu bau clorox mmg sgt kuat..camtu pun blh tersilap? ( nak jer aku ckp..b*d*h la tu namanya..cam tu pun blh tersilap minum lagi..huahuahuaa..tapi kena bersabarrrrr...)

cik B: saya tersalah minum...( tu jelah ayat dia,,dok ulang mende yg sama..)

cehh,buang karan aku jer ckp baik2 ngan org yg camnih..so aku pun blah dr situ cpt2 sebelum aku membidas dia ngan ayat2 yg lagi menikam kalbu..nilah org2 muda skang, asal stress jer, minum clorox, minum racun...pastu, bila dh sakit perut la, muntah la, mula la kelam kabut dtg hospital..tak nak pikir sebelum buat..last2, menyakitkan diri sendiri n menyusahkan org lain...aparaaa...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

afzan said...

ada gak org camni.. ingatkan org jenis tu je yg suka minum clorox & racun

Post a Comment