reunion x-mrsmkp

i like...i like bila dpt jumpa member2 ex-mrsmkp masa aleen's beach wedding baru2 nih...sapa yg aku jumpa..??masa mula2 sampai, aku jmpa emy tp dpt borak2 jap jer..dia dh nak blk..so aku pun meneruskan la perjlnan ke arah khemah tempat mkn...pastu, bila dh nk sampai kat meja mkn tu, aku dh terdgr suara2 yg memanggil " goku! goku!"..ku toleh ke kiri..wowww,geng2 lama...yeaaayyy!!!!sapa yg ada..geng2 aku of course --> wanie tik mok mok yg masih ada perangai blur2 lagi, moon with baby in tummy, acab yg still come lote mcm dolu2 gak,and  june yg maintain jelita dan anggun with her little haris..i like!!!!kecoh sekejap jadinya..tp aku rasa suara aku yg paling kuat skali as usual..


n tak lupa gak, ali amran yang makin menggebu serta jamlee with wifey n baby in tummy, n her cute daughter, ameera..


yang baju kotak2 tu jamlee, yg baju belang2 tu ialah ali..yess,ali amran yg hampir membuatkan peah ternganga macam tak percaya..hehehehe...masa aku nmpak ali, aku pun cam ternganga gak tapi kurang skit dari peah..btol...tak tipu...hehehehehe...

apalagi bila dh jumpa ramai2 nih..macam2 cite n gosip yg kuar la..huhuhu...


see, acab masih lagi cute cam dulu...



kitorg with aleen n hubby...aleen mmg sgtla cantik ngan baju pengantinnya...seriously...ala2 princess gitu..tepi jamlee is moon's hubby...

before blk, kitorg beramai2 lepak kat teluk kemang sambil menikmati air kelapa, abc, pisang goreng n keropok lekor..lagi best sbb ali yg blanja..thanks eikk ali..murah rezeki ko pasni..

apapun, hari tu mmg hari yg sgtla best utk aku walaupun penat coz dtg dr pahang...sakit bdn coz dok dlm keta lama2 n meriba rizmi yg tdo sepanjang jln...to aleen n hubby,selamat pengantin baru n semoga bahagia sampailah ke akhir haya..Amin!!!


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment