AIR HIJAU...

Ada 3 jenis air hijau yg aku suka..

Satu: AIR TEBU..

aku mmg peminat tegar air tebu..dr dulu sampaila sekarang..asal gi pasar mlm ajer, mesti nak kena beli air tebu..time bulan pose, at least seminggu dua kali kena pekena air tebu..tapi air tebu nih makin lama makin mahal..membuatkan aku rasa nak beli tanah utk wat projek penanaman tebu..

ni rege dia rm4.50..aku minum sorg2 jer..encik asben tak suka air tebu..


Dua: AIR HIJAU MAK LANG (mak sedara belah asben)

Mak lang ni memg terer bab masak memasak..termasuklah membuat kordial..pertama kali aku rasa air hijau rekaan dia, fuhhh..terus minum bergelas2 lagi..ala2 rasa cam minum air gas fanta hijau tu..tak pun F&N hijau fruitade..btol, x tipu..cuma xde gas je la..jemi pun camtu gak..like mother, like son..terus aku tanpa segan silunya mintak resepi..hehhhehe..


ni la rupanya kordial air hijau mak lang setelah di masak..



rupa air hijau mak lang setelah dibancuh..jemi suka minum air hijau sejuk..


Tiga: AIR GAS FANTA HIJAU /  F&N hijau fruitade
 tapi best air hijau mak lang lagi..hehehehe...


dlm botol ni sebenarnya kordial air hijau mak lang...air F&N yg sebenar dh lama abis..

sekian, terima kasih..


** marilah kita sama2 menjayakan kempen " HIJAUKAN BUMI KITA.."..hehehhehe...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

Unknown said...

lagi satu air epal hijau :)

MommyRizmi said...

oh yer..btol..air epal hijau pon sodap..!!! :)

afzan said...

air maklang mmg terbaik!

IMAM MUHAMMAD JIBRIL AL-KHAIR said...

apa resipi air hijau ni??? sedap ke... ingat nak try gak.. boleh bagi resipinya???

Post a Comment