Jiwa kacau...

tak tau la nak gembira ke tak??

aku baru ajer dpt perkhabaran dari member yg aku akan ditukarkn ke KLINIK KESIHATAN tp xtau lagi kk mana..surat pun x dpt lagi..camner nk dpt, aku kn tgh bercuti2 malaysia lagi..

aku apply nk join kk ni setaun yg lepas..ingatkn x dpt coz dh lama menunggu..tup2 since jan taun ni, aku dpt tukar ke jabatan lain yg aku apply gak..maka teruslah aku melupakan hal kk nih..

bila dh comfortable dok kt jabatan baru nih n dh plan baik punya tup2 baru td member bgtau nama aku ada dlm list dpt pkd jb..aiyyooo...tak tau la nk rasa gembira ke tak..

apapun, esok dgn pantasnya aku akan call jknj utk tanya ngan lebih detail psl hal ni..aishhh, mengapakah emosiku mcm terganggu ngan berita nih??jiwa kacau...

mungkinkah aku dpt kk ini??

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

Najwa.H said...

lorhh....ingatkan mmg stay kat opthal.

bergantung pada cita2 lah ;), dok KK mmg terasa lain sgt sbb dia punya pentadbiran macam entah apa2 sikit (kalau compare masa MO kat GH). tp xtau la mcm mana KK kat JB.


tapi saya bersyukur juga lah, dpt akhirnya ke KK sebab nak bg priority kat fmly.


terpulang pada empunya badan ;)


***skrg ni kalau tanya balik kat husband, agak2 kalau patah balik ke hosp, buat onkol cam ne? terus dia tak sanggup ;)))))

Hida Kadiso said...

kalau dapat kk best kan.. tak ya kene onkol memalam.. hehhhe..

MommyRizmi said...

bukan ophtal la..pathology(haemato)..

kat patho pun sbnrnya ok gak..keje ofis hour dok bc slide pbf, hb analysis, etc..xyah tgk patient..wee...pakar pun sgtla baik..onkol utk blood bank pun dok kt umah jer..dhla baru masuk patho bln 1, tgh2 bln 4 dh cuti..tup2 nak kna gi kk plak end of this month..plan nak apply master in patho taun nih..

tp if dok kk mmg weeknd off, takyah onkol n maybe dkat skit ngan umah...

adoiii, pening palaku mmikirkan nak pilih yg mana satu..chewaahhh...yok yok ong ajr

if tanya kat asbn, mmg dia ckp kk coz pagi2 dia takyah antarkan gi keje...hehehhhe...

baru td call jknj nak tanya dpt kk mana, org tu plak gi kursus..argghhh..brtambah berdebo la jadinya..

Najwa.H said...

sounds better kalau stay , buat master in patho kan ;) kalau oncall pun "passive call"..best,best.

Post a Comment