LANGSIRKU..

Okess...bersambung lagi pasal rumah itam..skang nak citer pasal langsir plak..tukang jahit aku dh cari dah..recommended by kakak aku..dia amik upah sangat-sangat berpatutan..dah la aku nih banyak tanya, tapi dia layankan jugak la..


Ruang tamu nak buat design langsir macam ni..design amende ntah..tak tau nama..ada day and night curtain..tapi kain msti matching ngan tema hitam merah..wahhh..berangan abis..hhuhuhuu....




Master bedroom..EYELET (with day curtain)



or yang ni...EYELET WITH PELMET



Ke yang ni..TAB TOP (TAB AND LOOP)..mcm cntik gak ni..


So kesimpulannya, yang mana satu lagi menawan kalbu.??aku plak yang confuse...Encik yayang wajib jawab yer..

Bilik Rizmi dan Haifa - pattern EYELET jugak

Guest rooms..GOBLET ( bukan harry potter and the goblet of fire yer)..tapi aku tak la guna corak bunga-bunga..rumah nak buat tema moden so aku nak cari corak abstraks or geometri..



so bulan 8 nnti, bermulalah aktiviti mancari kain di jakel dan tangkak..nilai 3 tak masuk dalam senarai..jauh sgt sehh...ada sapa2 yang tau mana nak cari kain langsir yang murah selain nilai 3?

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

afzan said...

tab top kot. sebab yang eyelet with palmet tu macam banyak je guna kain

Post a Comment