RAYA..RAYA..RAYA...

Balik kampung..ooo..balik kampung...ooo....balik kamping...HARI GIRANG!!!!!!

BAJU RAYA...dah masuk dalam beg balik kampung

TUDUNG RAYA...checked

SPENDER HAIFA...checked

BAJU YAYANG...checked

KASUT RAYA...checked

KUIH RAYA, SERUNDING...checked

NOTA IMMUNOLOGY...checked (bukan sbb aku skema n poyo tau..sbbnya aku ada exam a week after raya..maka, wajib kena bawak blk..)

BEKALAN BERBUKA..dah siap masak (hari ni confirm berbuka dalam keretapi yer kawan-kawan)


Oh, tak sabarnya nak balik kampung..hatiku berbunga-bunga..sangat rindu dengan anak dara yang dah pandai bercakap skit-skit tu..jaga dia, nak peluk dia lama2..kalau peluk rizmi lama2, mau kena tinju plak..

Apapun, selamat hari raya aidilfitri buat semua..Maaf zahir batin...!!




** mood happy sebab:

1) Dikecualikan dari isi SKT online..wohooo..selama ni penat aku memikirkan pasal SKT, rupa2nya dikecualikan..hoyeee!!

2) Anak sedara dapAt result yg best utk A-level..InsyaAllah akan mengikut jejak langkah aku juga..Tahniah kak long aka Nur Fathiah Alwani Zulkepli..dan selamat belajar di bumi IRELAND..(dun wori, dublin best..)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

Najwa.H said...

master xyah isi skt eh? skt,hrmis,bla..bla..bla..bikin aku cpt tua,stress!!


selamat hari raya,maaf zahir batin ya..

afzan said...

poket seluar: unchecked :(

Post a Comment