RUMAH WARNA-WARNI..part 2

Hari ni bersambung lagi kisah rumah warna-warni..kali ni nak citer psl warna-warni bilik..

Memula, master bedroom dulu..Dulu, aku pernah terbaca, the best colour utk bedroom ialah warna2 yg sejuk which are hijau, biru, ungu..

Maka, dengan itu kami telah memilih warna ungu utk master bedroom...Kaler ala2 cenggini..



atau cenggini...

kaler pastel ni comeyy..


atau ini...

aku paling suka kaler ini..


Rizmi aka jemi dengan sendirinya nak kaler biru utk bilik dia (walaupun dia sbnrnya tido bersempit2 ngan kitorg)

Mungkin nak biru macam ni..

sesuai ke kaler ni utk budak2..?mm..

ataupun..

boleh dipertimbangkan..


atau yang ini...




atau..

takdela aku nak beli cadar kaler biru jugak..


Amboiihh..ni baper byk cat nk kena beli ni..budget macam tak seberapa nak ada..okess, bak kata aku sebelum ni..bagi la chance aku nak berangan dlu..kan?kan?





  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

Najwa.H said...

Aku suka yg no 3 tu, matured n elegant :)

Soft blue (pastel) bole diguna pakai utk gegirl juga. Aku pun pening nak fikir kaler apa utk rumah nanti.

Post a Comment