ada apa ngan jom heboh??

sume nih berlaku selepas pukul 10 mlm tadi yer..

1) sorg makcik dtg kecemasan sebab SUNBURN after jln2 kat karnival jom heboh..adehhh...makcik2..dah tau takut sunburn, pakaila sunblock sebelum kuar umah..abis kat kecemasan kitorg nak bg ubat apa?mana ada krim pemutih..tu sume gi la beli sendiri kat guardian ke, watson ke, etc..belila fair n lovely byk2..

2) sorg lagi makcik dtg kecemasan sbb tapak kaki dia tercucuk dek lidi sata masa jln2 kat karnival jom heboh gak..aku tgk tapak kaki dia, alahai..cinonetnya la kesan tercucuk tu..takde darah pun..takpela, aku kasi gakla ubat tahan sakit...

3) sorg budak laki kecik terzip **** dia after kencing kt tepi jln sementara tunggu bas dekat ngan danga bay after tgk konsert jom heboh..kesian ko dik..nasib takde apa2..dia siap ckp kat mak dia, lepas ni belikan dia spender..kalau pakai spender, nnti tak terzip dah..hahhaha..comel btol!!

4) sorg lelaki accident masa on the way blk umah after tgk konsert jom heboh...nasib la takde patah apa2..oo, pastu dtg beberapa org lagi dgn sbb yg sama...

5) ada sorg laki kena hempuk ngan helmet kat kepala by a gang of people kat danga bay after konsert gak..rupanya2 gang tu tersilap pukul org daa..dtg2, aku tgk tulang dahi dia dah lain macam..termasuk dlm (depressed) seh..tapi takde bengkak maupun kesan lebam/luka..aku tekan2 kt area situ,muka dia macam tak sakit sgt tp bila tanya, dia ckp sakit..aku siap tgk i/c n gambor dia dlm henpon..kot2 tu sebenarnya mmg ada dr dulu lagi..mmg sah lain..so buatla x-ray n CT scan kepala, mmg kompem retak kat situ..mujur takde pendarahan dlm otak..haduii...nasib2..kesian dia..terjejas kemachoan dek kerana kertemasukan tulang dahi tu..in the end, dia kena msuk wad utk observation..

6) sorg pesakit pengsan masa berlangsungnya konsert jom heboh..mau tak pengsan, org dh la ramai, panas lak tu..kena berdiri lagi..aku pun blh pengsan gak cenggitu...

7) jln nak gi hospital JAMMED!!! terpaksa aku kuar umah awal giler even shift aku start kol 10 mlm..kol 8 mlm dh kuar umah dah..terpaksa hubby aku anto sbb aku tak terer bawak keta time jammed2 nih..kang terlanggar kete org, naya ajer..sabo2..

aku...??tak tau nak ckp apa..layankan ajer..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

Anonymous said...

no 3. and no7 cam best!!!@

Post a Comment